Funderingar inför flytt Haninge
Nu när jag faktiskt börjar tänka mer konkret på att flytta till Haninge så dyker det upp fler frågor än svar. Jag satt igår kväll och gick igenom olika alternativ mest för att få en första bild. Under den tiden öppnade jag Din flyttfirma i Haninge - Limpio och såg att de verkar fokusera på just det området. Det fanns information om flyttjänster och olika delar av processen, men jag läste ganska snabbt igenom allt. Jag märkte att det var ganska lätt att hitta runt på sidan utan att behöva leta länge. Samtidigt blev jag lite osäker på hur man egentligen går vidare efter att ha tittat där. Brukar man ta kontakt direkt eller kolla vidare först?
8 Views

När jag letade efter hjälp inför min egen flytt gjorde jag lite tvärtom mot vad jag brukar. Jag började med att skriva ner några namn och sedan gick jag tillbaka till sidorna en efter en. Den du nämner var en av dem jag hade uppe, mest för att se hur de presenterar sina tjänster i Haninge. Jag reagerade på att det var ganska rakt på sak utan för mycket extra. Det gjorde det lättare att jämföra med andra alternativ. Jag tog mig ändå tid att kolla runt innan jag bestämde mig för något. Har du tänkt göra en lista eller köra mer på känsla?